czwartek, 9 sierpnia 2012

skarbonka w 15 minut

Może to dzisiaj niezbyt ekonomiczny sposób na oszczędzanie, ale ja swoją własną skarbonkę posiadam i stale dbam o jej zapełnianie.
Ta poniżej powstała z myślą o moim tacie. Jest to prosta i szybka metoda. Jedynym znanym mi sposobem na jej otwarcie jest rozbicie jej od dołu :)

Potrzebujemy:
- słoik
- klej
- sznurek
- kawałek materiału
- nożyk




Słoik zawsze się jakiś w domu znajdzie.

Klej Magic, jak widać na zdjęciu powyżej, kosztował 3,50zł. Nie jest to dużo, a klej jest uniwersalny i przydaje się do wielu rzeczy :) W tubce jest biały, natomiast po wyschnięciu staje się przezroczysty.

Sznurek naturalny kupiłam w sklepie typu 'wszystko za 2,99zł' i tyle też kosztował. Podejrzewam, że można kupić taki w pasmanterii, sklepie ogrodniczym lub w sklepie z narzędziami. Równie dobrze spisze się tutaj włóczka lub mulina.

Kawałek materiału żeby zasłonić wieczko. Najlepiej, jeśli kawałek nie będzie dokładnie takiej wielkości jak wieczko tylko za duży (opadający na szkło słoika), wtedy przy obwijaniu sznurkiem ładnie go przytrzyma i nie będzie szło tak łatwo otworzyć naszej skarbonki.

Nożyk do zrobienia otworu w wieczku na nasz cash :) Ja sobie trochę ułatwiłam życie zastępując wieczko okrągłą grubą tekturką, którą było mi dużo łatwiej przeciąć :)

Zbieracie tylko na koncie, w skarpecie czy może lubicie skarbonki tak jak ja? :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie komentarze i uwagi ;))