niedziela, 28 kwietnia 2013

osiem kwietniowych linków

Zgodnie z zapowiedziami sprzed kilku postów, dziś kwietniowy przegląd linków. Kwiecień w nazwie ma hojnie literek aż osiem. Zatem tyle odnośników znajdziecie poniżej. Mam nadzieję, że każdy znajdzie wśród nich coś dla siebie ;)

K...olejne inspirujące miejsce, a jednocześnie spora dawka pomysłów.



W...akacje! No prawie ;) Długo wyczekiwana przez niektórych majówka to nie tylko nasze polskie grille, ale często wyjazdy! ... więc wypada się porządnie spakować.



I... tacy ludzie są potrzebni. Blog tego ambitnego faceta to skarbnica ciekawych artykułów, które mobilizują, dają do myślenia, powodują że człowiek chce się rozwijać i wymagać od siebie więcej.


E...ch te słodkości ^^ wypróbowany już przeze mnie przepis na tartę z jabłkami i budyniem, wygląda zachęcająco i to nie bez powodu, bo ta tarta jest naprawdę przepyszna!



C...iach, ciach, ciach. Miejsce w sieci dla szyjących lub chcących spróbować swoich sił w tej dziedzinie. Ja jestem w trakcie wybierania pierwszego wykroju. Mam pewne obawy, bo jeszcze nie szyłam nic z gotowego wykroju, ale ta strona jest naprawdę zachęcająca :)


I... kolejny blog. Młoda żona i mama zza oceanu. Tworzy i działa. Niemal w każdym poście znajdziecie magiczne "click for instructions", gdzie krok po kroku zobaczycie jak stworzyć podobny ciuch czy gadżet.



E...dytuj swoje zdjęcia do woli. Wszystko online. Właśnie tam obrabiam zdjęcia na bloga.


Ń... - litera polska, a nutka zagraniczna ;)



Następna dawka linków w maju ;)

1 komentarz:

Dziękuję za wszelkie komentarze i uwagi ;))