niedziela, 7 kwietnia 2013

zajączek - niespodziewajka

Pamiętacie moją szarą torebkę? Pojawiła się już dwukrotnie na tym blogu. Trzy posty temu pokazywałam Wam, jak dorobiłam do niej pasek. Nie do końca współgrał on z kolorystyką torby, ale z braku laku zaczęłam z nią śmigać w takiej formie. Jednak pod postem komentarz zostawiła mi  Alojs z bloga pasje i marzenia, informując, że ma w swoich zbiorach pasek, który mógłby pasować. Rozmowa przeniosła się na maila, podałam swój adres. Jeszcze przed Świętami otrzymałam błyskawiczną przesyłkę od Alojs - zupełnie bezinteresownie! Kopertę otwarłam, a tam, ku mojemu zaskoczeniu, oprócz paska piękny naszyjnik! Świetnie pasuje do wielu rzeczy, w różnych kolorach, zarówno sukienek jak i prostych topów czy t-shirtów. Bardzo przypadł mi do gustu. Zajączek się postarał! :)



Sam pasek pasuje wręcz idealnie. Musicie uwierzyć mi na słowo, bo nie mam chwilowo aparatu. Jeszcze raz chciałam serdecznie podziękować Alojs za szczery gest i tą bezinteresowność, której jest zbyt mało w dzisiejszym świecie. Dziękuję Ci moja droga! :) Wiem, że przesyłka mnie do niczego nie zobowiązywała, ale postanowiłam się odwdzięczyć i upominek ode mnie już do Ciebie zmierza ;)
W którymś z najbliższych postów pokażę Wam, co owa przesyłka zawiera, ale nie chcę psuć zabawy, niech to będzie dla Alojs niespodzianka, mam nadzieje, że miła.

Przyjemnej niedzieli ;)

4 komentarze:

  1. super! :) śliczną niespodziankę dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To miłą niespodziankę dostałaś :)
    a co do Twojego komentarza to ..czy ja wiem, czy tak dużo zużyłam spodni dżinsowych. nie liczyłam :) teraz mam sporo małych kawałków i muszę je wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam!
    Jesteśmy zainteresowani wykupieniem reklam na blogu. Proszę o kontakt na adres patrycja@gkstudio.pl, prześlę wszystkie szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam i dziękuję za bardzo miłą niespodziankę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze i uwagi ;))